English

با حضور فرماندار رشت؛

مراسم تجلیل از کارگران آسایشگاه معلولین گیلان برگزار شد

مراسم تجلیل از کارگران آسایشگاه مردمی معلولین و سالمندان گیلان امروز با حضور فرماندار و مسئولان در رشت برگزار شد.

مراسم تجلیل از کارگران آسایشگاه  معلولین گیلان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، کیاعاشوری، فرماندار رشت امروز در این مراسم با اشاره به مقام والای کارگر در اسلام افزود: پیامبر اکرم (ص) در تجلیل از مقام کارگر به دستان کارگزان بوسه میزد.

وی بابیان اینکه هر روز، روز کارگر است، ادامه داد: مگر می شود خورشید را فقط در یک روز دید؛ بنابراین ما هر روز باید قدردان زحمات کارگران عزیز باشیم.

عاشوری در ادامه خطاب به کارگران آسایشگاه مذکور اظهار داشت: کارگران چشم و چراغ نظام اسلامی هستند و مانند مجاهد فی سبیل الله در حال خدمتگزاری به پدران و مادرانی هستند که بی پناه و ناتوان شده اند.

وی خاطرنشان کرد: در واقع خدمات شما مثل خدمات شهدای عزیزمان است که جان خود را فدا کردند و شهادت مزد و پاداش آنان بود. 

 آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت

سیدعلی حسینی، مدیر عامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت ، امروز در این مراسم با تبریک فرارسیدن روز کارگر از تمام افرادی که با اخلاص و باجان و دل در آسایشگاه کار می کنند، صمیمانه تشکر کرد و گفت:ارزش خدماتی که کارگران اسایشگاه  ارائه می دهند؛ بسیار بالاست و حقوقی که کارگران شاغل در این مرکز خیریه می گیرند؛ مبلغ ناچیزی است که در فیش حقوقی بر روی کاغذ می آید درحالی که مزدحقیقی زحمات آنان نبوده  و اصلا قابل جبران نیست.

 آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت

وی، از زحمات همه خیران به ویژه اعضای شورای شهر رشت و نیز از خدمات مهندس نیکویی،  مدیرکل شرکت گاز گیلان پیرامون تعویض لوله های فرسوده ۵ تا از موتورخانه های آسایشگاه با تقبل هزینه ۲۰۰ میلیون  تومان قدردانی کرد.

حسینی با اشاره به مساعدت و همراهی مدیرکل  سازمان تامین اجتماعی پیرامون تسویه بدهی ۸ میلیارد تومانی به آن سازمان اظهار امیدواری کرد: ان شاالله در آینده بتوانیم با همکاری مسئولان و دست اندرکاران ذیربط بحث عوارض و نوسازی را رفع کنیم.‌

این مسئول در ادامه از حضور خیرین آسایشگاه خیریه کهریزک در آسایشگاه جهت استحمام و دلجویی از مددجویان آسایشگاه معلولین وسالمندان گیلان در رشت تشکر کرد و از تمام جوانان گیلانی خواست که تداوم بخش چنین حرکت های انساندوستانه در جامعه باشند.

 آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت

لازم به ذکر است در پایان این مراسم  از  مدیران و کارگران فعال در آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان تقدیر شد.

مهندس عاشوری، فرماندار رشت، مهندس اشرفی رییس تامین اجتماعی شعبه یک رشت، مهندس نیکویی مدیرشرکت اداره گاز گیلان، مهندس رسولی از کمیته امداد منطقه یک رشت، حاج آقا رضوان مدیر انجمن کلیوی استان و گروه خیریه بانوان شقایق حضور داشتند.

 آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت

گفتنی است  در بدو این مراسم، گروه هنری به سرگروهی آقای علیپور برنامهی هنری شاد اجرا کردند.

قابل ذکر است در این همایش حاج آقا حسینی مدیرعامل آسایشگاه با اهدای لوح تقدیر از زحمات مهندس نیکویی مدیرعامل اداره گازگیلان نیز قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه