English

حضور بزرگان صنعت پخش در کیش

ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران با تمرکز بر آخرین نوآوری ها و دستاوردهای جهانی صنعت پخش سه شنبه شب 18 اردیبهشت در جزیره کیش آغاز به کار کرد.

حضور بزرگان صنعت پخش در کیش
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، با حضور وحید زارع فکری معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی فرحی قام مقام وزیر صمت در امور بازرگانی و علیرضا شاه میرزایی معاون وزیرصمت در امور تجارت و خدمات، ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران با حضور 110 شرکت، شب گذشته در مرکز نمایشگاه بین المللی کیش افتتاح شد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و سازمان غذا و دارو و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری حامیان اصلی این نمایشگاه هستند.

بر اساس این گزارش، شرح خدمات شرکت های تولید کننده مواد غذایی، دارویی و بهداشتی، شرکت های پخش، فروشگاه های زنجیره ای، سازمان های دولتی، اتحادیه های و انجمن های صنفی، شرکت ها و سازمان های تولیدی پیشگام در توزیع، اصناف، فروش و تجارت الکترونیک، بانک های اطلاعاتی، تجهیزات سیار و شبکه،خودروسازان(کامیون و کامیونت و وانت)، موتورسازان، اتاق سازان و یخچال سازان در این نمایشگاه ارائه می شود.

همچنین شرکت های بیمه، اتوماسیون، مالی، حسابداری، قفسه بندی و انبارداری، واحدهای پایانه های فروش (POS)، بانکها و موسسات مالی، شرکت های ترانزیت، حمل و نقل، ترخیص کالا و انبارداری گروه هایی هستند که در ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران حضور فعال دارند.

برگزاری 20 نشست تخصصی و همایش جانبی با موضوعاتی نظیر بررسی وضعیت شرکت های دارویی در سال 1403 و چشم انداز 5 سال آتی، ارتباط سامانه های دولت و سامانه جامع تجارت، سامانه جامع انبارها ((TTAC ، ضوابط و استانداردهای ATP، تاثیر فناوری های نوظهور بر افزایش بهره وری در صنعت پخش و لجستیک، روایتی متفاوت از TSProad روایتی متفاوت از دلFedEx،معرفی طرح کسب نو بانک تجارت، هوشمندسازی در فرآیند توزیع و پخش و تحول دیجیتال در صنعت پخش در عصر هوش مصنوعی، برنامه های جانبی این رویداد بین المللی است.

گفتنی است 50 نفر از اساتید دست اندرکاران و مسوولان بخش های خصوصی و دولتی، سخنرانان و ارائه کنندگان این نشست های تخصصی هستند.

این رویداد به همت انجمن ملی صنعت پخش ایران و با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و شرکت بهاران تدبیر کیش تا 20 اردیبهشت در مرکز نمایشگاه ها و همایش های بین المللی برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند از ساعت 10 تا 14:00 در نشست های تخصصی این نمایشگاه در مرکز همایش های بین المللی حضور یابند و از ساعت 17:00 تا 22:00 از نمایشگاه بازدید کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه