English

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار:

با دستور رئیس جمهور، استاندار مازندران ابقا شد

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار گفت: شایعه‌های مطرح شده درباره تغییر استاندار مازندران طی روزهای آینده صحت ندارد و نظر شخص رئیس جمهور به ادامه مدیریت حسینی پور در استانداری مازندران است.

با دستور رئیس جمهور، استاندار مازندران ابقا شد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، علی‌اصغر باقرزاده اظهار داشت: طی روزهای اخیر اظهارنظرهایی مبنی بر احتمال تغییر استاندار مازندران در فضای مجازی منتشر شد و حتی از برخی افراد به عنوان گزینه‌های تصدی کرسی استانداری مازندران نام برده شد‌ه‌ است که طی ارتباطی که با دفتر رئیس جمهور داشتیم، هیچ کدام از این خبرها صحت ندارد. 

وی ادامه داد: برنامه‌‌هایی که از ابتدای دولت سیزدهم برای توسعه استان آغاز  شده است با سیاست‌های اجرایی حسینی پور به نتیجه خواهد رسید و اکثریت چهره‌های سیاسی استان نیز بر همین موضوع تأکید دارند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار خاطرنشان ساخت: اقداماتی که طی 2 سال اخیر با حمایت استاندار مازندران در مسیر توسعه استان انجام شده چشمگیر و اثرگذار است و این اتقان‌نظر بین غالب رجل‌ سیاسی، جامعه روحانیت، شخصیت‌های اقتصادی و اقشار مختلف مازندران وجود دارد که روند مدیریتی استان باید تا پایان دولت سیزدهم بدون تغییرات ادامه یابد و البته دولت نیز دقیقاً بر همین باور است و بنایی برای ایجاد تغییرات ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه