English

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری موج:

هدف ما در وعده صادق گرفتن تلفات نبود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هدف ما در عملیات وعده صادق گرفتن تلفات نبود بلکه ایجاد این فهم بود که جمهوری اسلامی اگر بخواهد ضربه بزند توانش را دارد.

هدف ما در وعده صادق  گرفتن تلفات نبود

ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج با ارزیابی در خصوص عملیات وعده صادق ، اظهار داشت: عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی چند ویژگی خاص داشت که یکی از آن این بود که ما برای اولین بار از خاک خود به سرزمین‌های اشغالی حمله کردیم.

وی با بیان اینکه این تغییر شکلی در عملیات‌ها در صورت تداوم شیطنت صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها تداوم خواهد داشت، افزود: تغییرات فقط در فرم حمله نبود؛ بلکه تغییر در معادلات منطقه‌ای نیز حساب می‌گردد، از امروز هر کسی جمهوری اسلامی را مورد تهدید امنیتی قرار دهد جمهوری اسلامی تا رفع تهدید، مستقیماً و با شدت تمام پاسخ خواهد داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  بیان کرد: بر این اساس، عملیات وعده صادق را باید سرآغاز فصل جدیدی در تاریخ غرب آسیا خصوصا در مبارزات گفتمان مقاومت دانست.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این حمله با هدف ایجاد بازدارندگی، رفع تهدید و ایجاد امنیت پایدار شکل گرفته است لذا همه طرف‌های مقابل این معادله را تفهیم کردند که جمهوری اسلامی در امنیتش با هیچ کسی تعارف ندارد.

رضایی با بیان اینکه اگر عده‌ای بخواهند دانسته و یا ندانسته به عملیات وعده صادق را تخفیف داده و آن را کوچک کنند مورد اشتباه بزرگی شده اند، عنوان کرد:  هدف ما در این عملیات گرفتن تلفات نبود بلکه ایجاد این فهم بود که جمهوری اسلامی مانند صهیونیست‌ها کودک کش نیست اما اگر بخواهد ضربه بزند توانش را دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عملیات وعده صادق را نقشه نخست خواند که از سوی جمهوری اسلامی اجرا شد و بیان کرد: برای مراحل  بعدی نیز نقشه،طرح و برنامه وجود دارد، لذا به صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها هشدار داده و می‌دهیم که به دنبال شیطنت مجدد نباشند چرا که پاسخ ما در مرحله های بعد شدیدتر و پشیمان کننده‌تر خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

«وعده صادق» طلیعه‌ راهبرد جدید جمهوری اسلامی ایران است

عملیات وعده صادق هم‌افزایی میدان و دیپلماسی را در سطح منطقه و جهان نشان داد

«وعده صادق» تعریفی تازه از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه داد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه