English

گزارشگر سازمان ملل:

رژیم صهیونیستی به حکم دیوان بین‌المللی دادگستری پایبند نیست

گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در سرزمین‌های اشغالی با اشاره به ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین ابراز داشت که این رژیم به حکم دیوان بین‌المللی دادگستری درباره نوار غزه پایبند نیست.

رژیم صهیونیستی به حکم دیوان بین‌المللی دادگستری پایبند نیست
به گزارش خبرگزاری موج

  به نقل از خبرگزاری سما، فرانچسکا آلبانزه، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در سرزمین‌های اشغالی گفت: اسرائیل حکم دیوان بین‌المللی دادگستری را نپذیرفت و هیچ موضعی اتخاذ نکرد که نشان دهد به حقوق بشر احترام می‌گذارد.

دیوان بین المللی دادگستری در حکم اولیه خود از رژیم صهیونیستی خواسته است تا تمامی اقدامات لازم را برای جلوگیری از نسل‌کشی در غزه انجام دهد.

فرانچسکا آبانزه تاکید کرد که تل آویو به هیچ وجه به حکم دیوان بین‌المللی دادگستری پایبند نبوده است.

گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در سرزمین‌های اشغالی افزود: تنها فشارهای بین‌المللی باعث شد که اسرائیل از تصمیم خود برای کوچاندن مردم غزه به اماکن دیگر عقب نشینی کند.

این مقام سازمان ملل تاکید کرد: باید فورا آتش بس در غزه برقرار و کمک‌ها وارد این منطقه شود.

وی درباره اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در کرانه باختری و شهر اشغالی قدس نیز گفت: ما محدودیت‌های وضع شده علیه مردم فلسطین در کرانه‌باختری و قدس شرقی را محکوم می کنیم.

فرانچسکا آبانزه افزود که رژیم صهیونیستی همچنان به الحاق زمین‌هایی از کرانه باختری به منظور گسترش شهرک‌سازی ادامه می‌دهد.

وزارت بهداشت غزه ظهر دیروز دوشنبه در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که شمار شهدای غزه از آغاز جنایات صهیونیست ها از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۰ هزار و ۵۳۴نفر رسید.

رژیم صهیونیستی در کنار حملات بی وقفه خود، با محاصره و جلوگیری از ارسال کمک های بشردوستانه و مواد غذایی به نوار غزه اوضاع را فاجعه بار تر کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه