English

هاشم آقازاده معاون بودجه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی شد

طی حکمی‌ از سوی حسین دهقان، هاشم آقازاده به عنوان معاون برنامه و بودجه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی منصوب شد.

هاشم آقازاده معاون بودجه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی شد
به گزارش خبرگزاری موج

به گزارش مرکز رسانه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ، حسین دهقان با صدور حکمی، هاشم آقازاده را به عنوان معاون برنامه و بودجه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی منصوب کرد.

متن حکم دهقان به شرح زیر است:

 «برادر عزیز جناب آقای دکتر هاشم آقازاده

سلام علیکم

بدینوسیله با عنایت به بهره‌مندی از شایستگی‌های فردی، تخصصی و حرفه‌ای به موجب این حکم جنابعالی را به سمت معاون برنامه و بودجه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی منصوب می‌نمایم.

امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و اتکا به شایستگی و تجارب ارزشمند خود با بهره‌گیری از خرد جمعی، در بکارگیری این امانت ملی برای خدمت موثر به محرومان موفق و سربلند باشید.

توفیقات جنابعالی را از خداوند منان خواستارم و امید است در پناه الطاف حضرت ولی عصر (عج) و دعای خیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در تحقق اهداف بیش از پیش موفق باشید.

حسین دهقان»

آقازاده که هم‌اکنون عضو هیات علمی و دانشیار مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران است و ریاست دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران را نیز بر عهده‌ دارد، دارای سوابق متعدد حرفه‌ای اجرایی و مشاوره در حوزه بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری و نهادهای حاکمیتی و دستگاه‌های اجرایی از جمله معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد مستضعفان، وزارت ارتباطات، وزارت صمت، دانشگاه تهران و … است.

وی همچنین معاونت اجرایی سابق پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و نمایندگی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در کمیسیون اقتصادی دولت و کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی را طی سنوات اخیر در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه