English

تخصیص زمین به ۲ هزار و ۱۸۷ متقاضی طرح جوانی جمعیت در استان بوشهر

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفر به استان بوشهر از سایت ۱۷ هکتاری طرح ملی زمین و مسکن شهرستان بندر ریگ با ظرفیت ساخت ۳۶۰ واحد بازدید کرد.

تخصیص زمین به ۲ هزار و ۱۸۷ متقاضی طرح جوانی جمعیت در استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری موج

به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن ، ارسلان مالکی در جریان این بازدید گفت: پروژه ۳۶۰ واحدی نهضت ملی مسکن بندر ریگ در مرحله آماده‌سازی قرار دارد و مطابق برنامه زمانی اعلام شده در حال پیشرفت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: براساس قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده تاکنون برای ۵۷۷ خانواده در بندر ریگ و گناوه زمین رایگان تامین شده که در کل استان به ۲ هزار و ۱۸۷ متقاضی زمین رایگان تخصیص داده شده است.

مالکی با اشاره به اینکه تعداد کل ثبت‌نام برای طرح نهضت ملی مسکن در دو شهر بندر ریگ و گناوه بیش از ۷ هزار نفر بوده است، اعلام کرد: از این تعداد یک هزار و ۵۶۰ نفر واجد ۴ شرط لازم بوده اند و تاکنون ۲۴۱ متقاضی تایید نهایی شده‌اند.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در پایان با تاکید بر اینکه بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ پروژه آماده سازی برای طرح نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است، تصریح کرد: اجرای چنین پروژه عظیمی تاکنون در کشور بی‌سابقه بوده و برای انجام آن نیاز به یک عزم همگانی و مشارکت جمعی وجود دارد.

گفتنی است بازدید از اراضی الحاقی واقع در حریم به محدوده شهر گناوه، پروژه ۱۴۰ واحدی چغادک و پروژه ۳۴۰ واحدی برازجان از دیگر مواردی است که در سفر ارسلان مالکی به این استان انجام شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه