English

صاحب امتیاز و مدیرمسئول آژانس تبلیغاتی نشانه خبر داد:

برگزاری اولین گردهمایی بزرگ بانوان موفق اصفهانی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول آژانس تبلیغاتی نشانه از برگزاری اولین گرهمایی بزرگ بانوان موفق اصفهانی خبر داد.

برگزاری اولین گردهمایی بزرگ بانوان موفق اصفهانی
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،سهیلا علامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: معرفی دستاوردها، اشتغالزایی، افراد تحت پوشش بیمه و خلاقیت بانوان کارآفرینی که توانسته اند در حرفه و برند خود حرفی برای گفتن داشته باشند، ازجمله اهداف ما در این همایش است.

وی به تشریح سابقه فعالیت های حرفه ای خود پرداخت و توضیح داد: از سال 1386 در زمینه گرافیک و چاپ وارد عرصه تبلیغات شدیم و اکنون با تیمی متشکل از پانزده نفر بصورت حرفه ای در زمینه تولید محتوا، امور اجرایی تبلیغات و برگزاری نمایشگاه های مختلف، انجام تبلیغات محیطی برای کسب و کارها، ارائه مشاوره در زمینه برندسازی و امور چاپ و نشر فعالیت می کنیم. 

علامی با بیان آنکه اخیرا بصورت تخصصی در حوزه برندینگ و مباحث تبلیعاتی برندها متمرکز شده ایم، گفت: هدف ما موفقیت برندها در جذب مخاطب و مشتریان پایدار است که بر این اساس، طبق استراتژی صاحب برند، برنامه ریزی می کنیم.

صاحب امتیاز و مدیرمسئول آژانس تبلیغاتی نشانه درباره چگونگی انتخاب شاخص ها بلحاظ تاثیرگذاری بیشتر در تبلیغات محیطی کسب و کارها، اظهار کرد: زمانی که فردی طالب تبلیغات محیطی است، بستری را برای خود آماده می سازد که آن بستر می تواند معرف چگونگی ارائه خدمات، ارتباط با فضای مجازی، پرسنل پاسخگو، المان های طرح، موارد گرافیکی و مجموعه عوامل مورد نیاز که بیشترین تاثیر را بر جامعه هدف دارند، باشد.

علامی افزود: ما نیز با شناسایی موارد فوق، بکارگیری تصاویر و نشانه هایی با ماندگاری بیشتر در ذهن مخاطب، استفاده کمتر از جملات با درنظر گرفتن اینکه افراد در حال عبور، فرصت چندانی برای خواندن ندارند، توجه به تکرار بیشتر به دلیل بیشترین تاثیرگذاری و ماندگاری طولانی مدت بیلبوردها و بنرهای تبلیغاتی وارد عمل می شویم. نکته مهم، تکرار شدن برند و طولانی بودن تبلیغات محیطی است که به حک شدن نام برند در ذهن مخاطب بسیار کمک می کند.

به گفته خانم علامی، گاهی برندها شناخته شده هستند و تنها برای یادآوری مطرح می شوند ولی برندهایی که نیاز به معرفی اولیه دارند، نیازمند استراتژی متفاوتی هستند تا بتوانند اعتماد بیشتر و جایگاهی را نزد مشتری برای خود کسب نمایند. 

او یکی از مباحث تخصصی در جلب اعتماد و جذب مخاطب بیشتر برای برندها را، ارزیابی و شناسایی وضعیت رقبا عنوان کرد و گفت: ابتدا، باید رقبا را آنالیز کنیم و در آن زمان برای مشتری خود، یک پله بالاتر از رقبا را درنظر بگیریم تا مخاطب احساس کند با استفاده از این برند، مزیت های بیشتری در مقایسه با دیگر برندها برای او وجود دارد. بعنوان مثال، می توان به نوع و کیفیت، انتخاب رنگ و تصاویر در بسته بندی مواد غذایی اشاره کرد. قدر مسلم، آنچه بیشتر دیده می شود، مادگاری بیشتری در ذهن مخاطب دارد و مشتریان تمایل بیشتری به مصرف آن دارند.

علامی افزود: روانشناسی مخاطب از موارد حائز اهمیت در شناسایی  بازار هدف است.  مثلا، در روانشناسی رنگ ها، استفاده از رنگ قرمز در فست فودها برای تحریک اشتها، رنگ آبی در تبلیغات بیمه برای اعتمادسازی نزد مخاطب و درنظر گرفتن دیگر ابعاد روانشناسی جامعه هدف، رقبا و انتظارات مشتریان را باید دنبال کنیم.

وی ادامه داد:مثال دیگری که می توان در زمینه موضوعات سئو و سایت مطرح کرد، بررسی میزان ارائه مقالات و کیفیت آنها، تبلیغات گوگل و بررسی هزینه ها، آنالیز رفتار رقبا و چگونگی پیشی گرفتن از آنها است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرمسئول آژانس تبلیغاتی نشانه از کسب و کارهای مختلفی ازجمله مراکز آموزشی و دانشگاهی، مراکز حقوقی، مبلمان، تولیدکننده های مواد غذایی  و صنوف دیگری نام برد که برای آنها در اکران تبلیغات محیطی و مشاوره کسب و کار فعالیت داشته و به نتایج خوبی در معرفی برندها دست یافته است.

سهیلا علامی در ادامه عنوان کرد: در طول سالهای فعالیت خود، بانوان کارآفرین و با استعدادی را شناسایی کرده است که در کار خود موفق بوده اند ولی معرفی فعالیت آنها به جامعه هدف، مغفول مانده و لازم است فرصتی فراهم شود تا آنها بتوانند تجربیات خود را با دیگران نیز به اشتراک بگذارند.

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت توجه بیشتر به نقش بانوان در فعالیت های اقتصادی -اجتماعی، برگزاری اولین گردهمایی بانوان موفق اصفهانی در محل اتاق بازرگانی اصفهان را رقم زده ایم. برای اجرای این همایش، در یک سال گذشته برنامه ریزی و رویکردهای راه اندازی سایت مجازی و پیج اینستاگرامی ، مجله اینترنتی و چاپی را دنبال کرده ایم.

طبق گفته خانم علامی، مجله با تیراژ 3هزار نسخه با محتوای گفتگوهای اختصاصی با بانوان موفق و معرفی دستاوردها در اختیار جامعه هدف قرار می گیرد، ساخت تیزرهایی که در سایت بارگذاری می شوند و امکان ارتباط تصویری با مخاطب را میسر می سازد،. همچنین، مدیران برندینگ کشوری و برخی بانوان موفق در این همایش سخنرانی خواهند کرد و فرصتی برای تعاملات بیشتر بین صاحبان کسب و کار و برندها فراهم می گردد.

مدیرمسئول آژانس تبلیغاتی نشانه با ابراز قدردانی از همراهی و استقبال اتاق بازرگانی اصفهان و استانداری، از اتحادیه ها و اتاق اصناف اصفهان گلایه کرد و گفت: متاسفانه، روسای اتحادیه ها استقبالی از معرفی بانوان موفق صنف خود نکردند و این فرصت که ما بتوانیم آنها را در این همایش معرفی کنیم، مغفول ماند. این در حالی است که با توجه به بانک اطلاعاتی که در اتحادیه ها و اتاق اصناف از کسب و کارها وجود دارد، می توانستند بیشترین کمک را به ما و اعضای صنف خود داشته باشند.

سهیلا علامی با بیان آنکه در این مدت تلاش او و همکارانش در جهت چاپ و نشر مجله و اقدامات دیگر با هدف شناسایی بانوان موفق اصفهانی بوده است، خاطرنشان ساخت: در این همایش قرار است 30 بانوی موفق که دارای رزومه ای شاخص در فعالیت حرفه ای خود هستند، معرفی و مورد تقدیر قرار گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه