English

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

۶۹۷ واحد مسکونی در شهرک شهید خراسانی اردبیل در حال احداث است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با هدف خانه‌دار کردن افراد فاقد مسکن۶۹۷ واحد نهضت ملی مسکن در شهرک شهید سیدجعفر خراسانی اردبیل در دست احداث است

 ۶۹۷ واحد مسکونی در شهرک شهید خراسانی اردبیل در حال احداث است
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، محبوب حیدری اظهار کرد: در شهرک شهید سیدجعفر خراسانی اردبیل سه هزار و ۱۸۰ واحد مسکونی در برنامه احداث مسکن متقاضیان این طرح قرار دارد که از این تعداد ۶۹۷ واحد مسکونی در حال اجرا بوده و ساخت بقیه واحدها نیز به محض انجام فرآیند عقد قرارداد و تخصیص زمین آغاز خواهد شد.

وی افزود: در شهرک شهید خراسانی اردبیل تخصیص زمین به چهار شرکت ساختمانی انجام یافته و نسبت به تجهیز کارگاه و شروع عملیات اجرایی اقدام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: با توجه به گزارش اجرایی مراحل ساخت قرار است پیمانکاران در احداث واحدهای مسکونی با رعایت مشخصات فنی و کیفیت کار تسریع در اجرای آن را نیز در برنامه کاری خود قرار دهند.

حیدری با بیان اینکه کیفیت طرح‌های نهضت ملی مسکن در اولویت قرارگرفته است، ادامه داد: موظف هستیم واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل دهیم و در این موضوع هیچ بهانه، کم‌کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در باره ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها افزود: قرارداد ساخت ۲۴ هزار و ۸۴۴ واحد مسکونی در ۱۳ شهر این استان با پیمانکاران منعقد شده و در ۹ شهر هم تسهیلات ۱۴ هزار و ۸۱۷ واحد در بانک‌های عامل در حال پرداخت است.

حیدری با اشاره به میزان واریزی آورده اولیه متقاضیان مسکن در استان گفت: در ۱۴ شهر تعداد ۲۸ هزار و ۸۷۹ متقاضی آورده بالای ۴۰ میلیون تومان و ۲۰ هزار و ۱۷۳ متقاضی هم وجه بالای ۸۰ میلیون تومان را واریز کردند.

وی اظهار کرد: همچنین در ۱۴ شهر استان اردبیل به تعداد ۲۱ هزار و ۶۴۷ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن تخصیص پروژه و در ۱۵ شهر برای ساخت ۳۳ هزار و ۱۴۱ واحد مسکونی زمین تامین شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه