English

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرگزاری موج؛

معلم بلاگرها ساماندهی می شوند

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: در راستای پیشگیری و ساماندهی بلاگر معلمان در دستور کار قرار دارد.

معلم بلاگرها ساماندهی می شوند

علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، در خصوص افزایش بلاگر معلمان و فعالیت گسترده آنها در فضای مجازی ، اظهارداشت: حریم فردی و خصوصی هر فردی بسیار حائز اهمیت است، فرقی ندارد که این فرد دانش آموز، مسئول و یا معلم باشند.

وی با بیان اینکه در خصوص انتشار تصاویر دانش آموزان در فضای مجازی به معلمان هشدار داده شده است، افزود: ما در نظام تعلیم و تربیت خواستار جلوگیری از آسیب رسیدن به کودکان هستیم.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در حال حاضر انجام این کار ممنوع است خاطرنشان کرد: در راستای پیشگیری از این موضوع بررسی این موضوع و ساماندهی بلاگر معلمان در دستور کار قرار دارد.

 

مدارس"خانه، مدرسه" مورد تایید وزارت آموزش و پرورش نیست

فرهادی در خصوص گسترش مدارسی تحت عنوان "خانه، مدرسه" که توجه بیشتر به آموزش های هنری و ورزشی که طبق استعداد دانش آموزان انجام می شود،  گفت: این مراکز مورد تایید وزارت آموزش و پرورش نیست و هر چیزی در آموزش و پرورش که قرار باشد انجام شود در قالب مصوبه شورای انقلاب فرهنگی و بخشنامه های قانونی وزارت آموزش و پرورش باید انجام گردد.

تعلیم و تربیت امری بسیار مهم است و این طور نیس که هر کسی با هر برنامه و بدون تحقیق ، پژوهش و توجه به اسناد بالا دستی به آن ورود کند. بهترین کاری که می توان برای کمک به ادامه کار دانش آموزان انجام داد و کاهش هزینه های تحصیلی تقویت و افزایش مدارس دولتی است. در این دولت رتبه بندی معلمان تقویت شد و هم مدارس دولتی بیشتری راه اندازی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • نیکی

    مرحبا

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه