English

رئیس تامین اجتماعی آران و بیدگل خبر داد:

بهره مندی ۸۶ هزار و ۵۰۰ آران و بیدگلی از خدمات تامین اجتماعی

رئیس تامین اجتماعی آران و بیدگل از بهره مندی ۸۶ هزار و ۵۰۰ آران و بیدگلی از خدمات تامین اجتماعی خبرداد.

بهره مندی ۸۶ هزار و ۵۰۰ آران و بیدگلی از خدمات تامین اجتماعی
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،محمدرضا معماری در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته کار و کارگرگفت:شمار کل افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در آران و بیدگل بالغ بر۸۶هزار و ۵۰۰نفر است که بیش از۸۰ درصد جمعیت شهرستان را شامل می‌شود. 

وی بابیان اینکه بیمه‌پردازان سازمان تامین اجتماعی به دو دسته اجباری و اختیاری تقسیم می‌شوند، افزود:بیمه‌شدگان اجباری آن دسته از بیمه‌پردازانی هستند که بخاطر کار در کارگاه‌ها،کارفرما موظف است حق بیمه را از دستمزد آنان کسر و امکان انصراف از پرداخت بیمه وجود ندارد در مقابل بیمه‌شدگان اختیاری ومشاغل آزاد بر پایه خوداظهاری صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول بیان داشت:در حال حاضر شمار بیمه‌شدگان اجباری شهرستان۱۹هزار و۵۶۸ نفر هستند که تعدادشان به نسبت سال گذشته حدود۷درصد اضافه شده است که نسبت به میانگین افزایش بیمه‌شدگان اجباری استان اصفهان که سه درصد است،رشد قابل توجهی محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد:رشد تعداد بیمه‌های اجباری زنان در این سال۱۵ درصد و رشد بیمه‌های اجباری مردان۵ درصد بوده است که نشان‌دهنده رشد اشتغال زنان در آران وبیدگل است.

معماری به رشد ۱۴درصدی بیمه‌های مشاغل آزاد اشاره کرد و افزود:شمار کل بیمه‌شدگان اصلی در شهرستان آران وبیدگل ۲۶ هزار و ۷۰۰نفر است.

رئیس تامین اجتماعی آران و بیدگل تصریح کرد:شمار کل افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در آران و بیدگل بالغ بر۸۶ هزار و ۵۰۰نفر است که بیش از ۸۰درصد جمعیت شهرستان را شامل می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه